331

Для оперативної взаємодії з одеситами і гостями міста комунальним підприємством «Одесміськелектротранс» відкрито гарячу телефонну лінію 7-886-886.
З 09:00 до 20:00 лінія працює в режимі телефонного спілкування з оператором кол-центру. Звернення, що надійшли в період з 20:00 до 09:00, записуються автовідповідачем, після чого заносяться в електронну базу для подальшого реагування.
Як повідомив директор підприємства Дмитро Жеман, всі звернення фіксуються, зокрема й ті, що надійшли у позаробочий час.
Якщо оператор готовий відповісти на поставлене запитання, він відразу надасть відповідь тому, хто телефонує.
Якщо питання вимагає консультації з профільними фахівцями, відповідь буде дано пізніше: заявнику зателефонують і нададуть потрібну інформацію.
«Ми прагнемо, щоб користування міським електротранспортом було комфортним. А це не тільки оновлення рухомого складу тролейбусів і трамваїв, а й якісне обслуговування. Тому зворотний зв'язок з пасажирами дуже важливий», - сказав Дмитро Жеман.

Фоторепортаж Останнє оновлення:
  • image description
  • image description
Фоторепортаж