КП «Одесміськелектротранс» відкрило новий структурний підрозділ - «Інформаційний центр», у завдання якого входять всебічна комунікація з громадянами та рекрутинг співробітників.

Інформаційний центр розташовується на території управління КП «ОМЕТ» (вул. Водопровідна, 1).

«Підприємство, що активно розвивається, вимагає кваліфікованих кадрів, пошук яких входить у завдання Інформаційного центру. Ми розділили функції класичного відділу кадрів, побудувавши своєрідні фронт- і бек-офіси. На фронт-офіс покладені завдання рекрутингу - пошуку потенційних співробітників на ринку праці, проведення інтерв'ю, мотивації роботи на підприємстві. На сьогодні умови праці, створені в КП «ОГЕТ», дозволяють нам конкурувати з приватними компаніями, а оскільки ринок трудових ресурсів у нас загальний, то і методи роботи з кадрами повинні бути найсучасніші», - прокоментував директор КП « ОМЕТ » Дмитро Жеман.

Персонал Центру, пройшовши спеціальне навчання, здійснює постійний моніторинг ситуації на ринку з метою створення привабливих для потенційних співробітників умов.
Досвідчені фахівці бек-офісу продовжують проводити прийом співробітників на роботу, оформляючи всі необхідні документи, відпустки і контролюючи кадрові переміщення. Ця робота також вимагає специфічних знань законодавства і різних нюансів, які виникають при працевлаштуванні.

Почала працювати гаряча телефонна лінія Міськелектротрансу

Фоторепортаж Останнє оновлення:
  • image description
  • image description
Фоторепортаж

Опублікована на сайті: https://omr.gov.ua/
Повна адреса сторінки: https://omr.gov.ua/ua/news/215394/