317

25 квітня 2019 року комунальне підприємство «Одесміськелектротранс» стало майданчиком для конференції, яку організували представники проекту ЄС «Підтримка Представництва ЄС в його медіа-діяльності».

Участь у заході взяла делегація представників Європейського інвестиційного банку, компанії Egis і журналістів з усіх регіонів країни, які висвітлюють діяльність фінансових структур Європейського союзу в Україні та досвід успішного впровадження інфраструктурних проектів під фінансування Європейських фінансових організацій.
Головне завдання делегації - моніторинг і ретельне висвітлення результатів, які були отримані в українських містах в результаті дії програм Європейського союзу.

За останній час міською владою Одеси зроблено багато конкретних кроків, щоб місто стало лідером з реалізації проектів підтримки розвитку електричного транспорту.

Так, щодня на вулиці Одеси виходять 47 сучасних тролейбусів «БКМ-321», придбаних на кошти кредиту, наданого Європейським банком реконструкції та розвитку.

«Коли на міському рівні було прийнято рішення розпочати цей проект, то не всі вірили в перспективність співпраці, адже в Україні законодавство традиційно орієнтоване на реалізацію проектів протягом бюджетного року. Це означає, що за 12 місяців треба підписати угоди, провести конкурсні процедури, здійснити фінансові процеси і отримати результат, - розповів директор департаменту економічного розвитку Одеської міської ради Сергій Тетюхін. - Європейські проекти вимагають більшого часу на реалізацію, однак гарантують стовідсотковий результат. І ми в цьому переконалися».

«Отримання кредиту на вигідних умовах дало нам можливість направити власні кошти і кошти міського бюджету на модернізацію рухомого складу. За три останні роки ми змогли зібрати силами працівників наших вагоноремонтних майстерень 17 вагонів «Каштан» і «Одіссей», створити на базі тролейбуса Skoda перший одеський електробус, значно поліпшити інфраструктуру вагоноремонтних майстерень та умови праці. Це комплексний підхід, який дозволяє за допомогою європейського кредитування проводити системні поліпшення тут і зараз», - зазначив директор КП« Одесміськелектротранс» Дмитро Жеман.

Реалізувавши кредитну угоду на придбання тролейбусів, Одеса приймає участь у черговому проекті Європейського інвестиційного банку і Європейського банку реконструкції та розвитку. За кошти, які місто запозичує на вигідних умовах, на першому етапі будуть придбані 37 сучасних трамваїв, з них 16 багатосекційних. Наступні етапи запозичення для використання найновіших удосконалень рейкове господарство і тягові підстанції.

«Все це дозволить нам реалізувати проект, про який говорять уже 25-30 років, і який за час свого існування мав дуже різні назви, навіть такі фантастичні, як «одеське метро». Ми маємо на увазі трамвайну трасу «Північ-Південь», яка з'єднає вулицю Паустовського та 11-ту станцію Люстдорфської дороги. Саме допомога Євросоюзу допомагає нам здійснювати цю одеську мрію: поступово, крок за кроком, але впевнено!» - заявив Сергій Тетюхін.

Додатковим сюрпризом для гостей стала цікава екскурсія музеєм КП «Одесміськелектротранс», яку провів його директор Максим Коновалов. Гості на прикладі унікальних матеріалів дізналися, як формувалася в Одесі мережа трамвайних і тролейбусних маршрутів, який рухомий склад обслуговував одеситів різних епох і поколінь. «Ми рухаємося вперед і забезпечуємо одеситів новими тролейбусами і трамваями, але не забуваємо про уважне ставлення до нашого минулого. Цей музей, який ми відкрили у 2018 році до Дня міста, став справжнім подарунком для тих, хто цікавиться історією електричного транспорту. Дуже символічно, що він розташований у будівлі колишнього трамвайного депо, яке побудували бельгійці в далекому 1912 році», - зазначив Дмитро Жеман.

Фоторепортаж Останнє оновлення:
  • image description
  • image description
  • image descriptionimage description
  • image descriptionimage description
  • image descriptionimage description
Фоторепортаж