242

11 липня 2019 року мер Одеси Геннадій Труханов провів розширену нараду з питання руху великовантажного транспорту вулицями міста і будівництва дороги, що з'єднує Об'їзну дорогу з автотранспортною естакадою, яка веде в порт.

На нараді були присутні представники Одеської філії державного підприємства «Адміністрація морських портів України», Національної поліції, Усатовської сільради, депутати і керівники профільних структурних підрозділів Одеської міської ради, містяни.

Мета і завдання дослідження Одеси не є новою, її почали вирішувати ще в кінці 90-х років минулого століття, розробивши проект відведення великовантажного транспорту з вулиць міста шляхом будівництва автотранспортної естакади.

У 2009 році будівництво естакади було повністю завершено, побудована супутня інфраструктура. Однак дорога, що сполучає естакаду з Об'їзною дорогою і отримала назву «Хаджибей-2», до теперішнього часу не побудована. Для заїзду на естакаду автотранспорт проїжджає вулицями міста. Безперервний рух великовантажного транспорту призводить до руйнування будинків, що знаходяться в безпосередній близькості до дороги, від чого страждають жителі цих будинків. Також істотно ускладнено і пересування пішоходів. Особливо гостро ця проблема наявна на вул. Хуторській, по якій діти йдуть в школу.

Під час наради Одеський міський голова підкреслив, що місто готове в найкоротші терміни, наскільки це можливо законодавчо, підготувати весь пакет документів щодо відведення земельної ділянки та іншу необхідну документацію, але фінансування будівництва дороги повинно здійснюватися не з бюджету міста, оскільки дорога буде експлуатуватися портом.

Заступник начальника Адміністрації порту Руслан Сахаутдінов висловив упевненість, що дорога буде побудована: «З боку Адміністрації морських портів України практично пройдена документальна процедура, обговорюється питання фінансування, складається його механізм».

Міський голова дав доручення розглянути можливість обмеження руху великовантажного транспорту вулицею Хуторською. Для цього в якості тимчасового вирішення питання планується весь великовантажний транспорт направити по Балтської дорозі, де уздовж вулиці в основному розташована промислова зона і поля, а нечисленні житлові будинки знаходяться на відстані більше 10 метром від дороги. Водії будуть поінформовані знаками та інформаційними табличками про шлях проходження і необхідність зниження швидкості. Ситуацію контролюватиме патрульна поліція.

Фоторепортаж Останнє оновлення:
  • image description
  • image description
  • image descriptionimage description
  • image descriptionimage description
  • image descriptionimage description
  • image descriptionimage description
  • image descriptionimage description
  • image descriptionimage description
  • image descriptionimage description
  • image descriptionimage description
Фоторепортаж