428

Call-центром Департаменту надання адміністративних послуг Одеської міської ради в липні 2019 року було прийнято рекордну кількість дзвінків.

12 685 одеситів отримали консультацію і були записані на прийом для подання документів за послугами Центру. З них більш ніж 4 000 дзвінків було здійснено за повідомленнями про зворотний зв'язок.
Порівняно з минулим місяцем, у липні послугами сall-центра скористались на 2 288 більше одеситів (10 397 громадян).

Спочатку року до call-центру Департаменту зателефонували 75 465 одеситів, це на 12,2 тис.  більше, ніж в аналогічному періоді 2018 року.

Звернення до call-центру можливо за телефоном 705-55-55 (потім набрати цифру "9"). Якщо немає можливості чекати на лінії, існує можливість залишити повідомлення про зворотний зв'язок за телефоном 705-55-55 (цифра "9", а потім цифра "1"). Адміністратор зателефонує найближчим часом у порядку черги.

Сall-центр працює в такому режимі:
Понеділок - 9:00-18:00.
Вівторок - 9:00 - 20:00.
Середа - 9:00-18:00.
Четвер - 9:00 - 20:00.
П'ятниця - 9:00-18:00.
Субота - 9:00 - 16:45.
Неділя – вихідний.