390

Сьогодні, 22 жовтня 2019 року, у свій перший рейс вирушив електробус власного виробництва КП «Одесміськелектротранс».

Він був зібраний на базі тролейбуса Skoda 21 Tr протягом літа 2018 року, після чого машина майже рік проходила сертифікацію.

Після отримання всіх необхідних документів на введення в експлуатацію електробус почав курсувати лінією тролейбусного маршруту №10.

«Поки він один, працюватиме на «десятці» і паралельно буде проходити тестові випробування на вулиці Балківській. Я сподіваюся, що за 6-8 місяців ми зберемо ще чотири одиниці подібних електробусів. Тоді зможемо запустити повноцінний маршрут цією вулицею, яка свого часу залишилася без електротранспорту», - заявив директор КП « Одесміськелектротранс» Дмитро Жеман.

Для повної підзарядки батарей електробусу необхідно 40 хвилин. Однак перевага одеської розробки в тому, що машина не повинна для цього стояти десь на кінцевій зупинці, а може їхати в режимі звичайного тролейбуса, виробляючи підзарядку на ходу.

«Наш електробус має 25-30 кілометрів автономного ходу, це, так би мовити, комфортна дистанція. Він може і 50 кілометрів проїхати, але робота в такому режимі призведе до більш швидкої витрати ресурсу батарей», - зазначив Дмитро Жеман.

Перші пасажири, які скористалися послугами електробуса, позитивно оцінили комфорт салону і плавний хід машини.

* * * *
В Одесі триває системне оновлення рухомого складу. Так, у 2018 році на вулиці міста вийшли 47 новітніх тролейбусів БКМ. Водночас співробітники вагоноремонтних майстерень КП «Одесміськелектротранс» випускають трамвайні вагони «Одіссей» і «Одіссей МАХ» (трисекційний) з частково низькою підлогою.

Фоторепортаж Останнє оновлення:
  • image description
  • image description
  • image descriptionimage description
  • image descriptionimage description
  • image descriptionimage description
Фоторепортаж