1016

Вчора, 24 жовтня 2019 року, мер Одеси Геннадій Труханов відвідав «Інклюзивно-ресурсний центр №1» і зустрівся з фахівцями Центру та їх колегами з м. Дніпра, які приїхали для обміну досвідом.

Під час зустрічі пройшло обговорення питання розвитку інклюзивної освіти, підготовки фахівців, впровадження в роботу прогресивних методик, враховуючи досвід і напрацювання зарубіжних колег.

«На жаль, в Україні існує брак фахівців, а також іноді застосовуються досить застарілі практики. І такий формат спілкування між містами дозволяє виробляти досить прогресивну модель роботи, щоб діти з особливими освітніми потребами могли розвиватися нарівні і разом зі своїми однолітками. Ми також вивчаємо і навіть плануємо запросити до Одеси ізраїльських фахівців для інтеграції передового зарубіжного досвіду в наші центри», - зазначив Геннадій Труханов.

За час роботи ІРЦ № 1, з березня поточного року, фахівці провели комплексну оцінку і видали на руки батькам 416 висновків. Завдяки системному підходу в роботі, у 2019/2020 навчальному році в школах Одеси відкрито 111 інклюзивних класів, у яких навчається 174 дитини з особливими освітніми потребами. Це вдвічі більше, ніж минулого року. На сьогодні відзначаються високі успіхі у дітей, які відвідують корекційні заняття.

Також у центрі надають емоційну і психологічну підтримку батькам дітей з особливими освітніми потребами. У кінці травня колектив першого ІРЦ в'їхав у нову відремонтовану будівлю на вул. Мечникова, де створені умови для індивідуального підходу до кожної дитини, а також є все необхідне для організації навчання і підвищення кваліфікації фахівців. 

Для психодіагностики різних нозологій у центрі застосовують єдиний системний метод, який адаптований, стандартизований і сертифікований для дітей з особливими освітніми потребами. Дніпровських колег зацікавила також Школа правильного харчування, аналогів якої немає в Україні. Тут з дітьми та батьками працюють експерти з дієтхарчування, генетики та психотерапевти. Також у школі застосовується нестандартний метод реабілітації - анімал-терапія та проведення спортивних свят з використанням елементів сенсорної інтеграції та фізіореабілітаціі.

*****
В Одесі одним з пріоритетних напрямків у роботі є створення гідних умов навчання для дітей з особливими освітніми потребами. Для забезпечення права дитини з особливими потребами на освіту в місті створюється мережа інклюзивної-ресурсних центрів. У рамках індивідуального підходу до кожної дитини в ІРЦ проводять оцінку потенційних можливостей дитини, розробляють рекомендації для організації інклюзивного навчання з подальшим психолого-педагогічним супроводом, надають якісні послуги з фізичної реабілітації дітей, проводять корекційно-розвиваючі заняття та консультації висококваліфікованих фахівців. У закладах освіти створена і продовжує розширюватися мережа інклюзивних груп і класів в. 

Фоторепортаж Останнє оновлення:
  • image description
  • image description
  • image descriptionimage description
  • image descriptionimage description
  • image descriptionimage description
  • image descriptionimage description
  • image descriptionimage description
  • image descriptionimage description
  • image descriptionimage description
  • image descriptionimage description
  • image descriptionimage description
  • image descriptionimage description
  • image descriptionimage description
  • image descriptionimage description
  • image descriptionimage description
  • image descriptionimage description
  • image descriptionimage description
  • image descriptionimage description
  • image descriptionimage description
  • image descriptionimage description
Фоторепортаж