319

Минулої п'ятниці, 25 жовтня 2019 року, перший заступник Одеського міського голови Анатолій Орловський провів робочу нараду на тему «Безпека дорожнього руху та збільшення пропускної спроможності вулиць і доріг Одеси».

У нараді також взяли участь: директор КУ «СМЕП» В.Бондаренко, заступник директора КУ «СМЕП» В. Войтович, заступник директора департаменту транспорту, зв'язку та організації дорожнього руху С. Щербань, заступник начальника управління дорожнього господарства А. Сандул, начальник відділу організації дорожнього руху, інфраструктури і парковок департаменту транспорту, зв'язку та організації дорожнього руху В. Петров.

На нараді були обговорені актуальні для Одеси питання: завантаженість вулично-дорожньої мережі транспортними засобами, щільність забудов, постійне зростання автомобілізації, яке призводить до систематичних заторів на дорогах.

Як зазначив Анатолій Орловський, проведення заходів для оптимізації дорожнього руху та збільшення пропускної здатності необхідно здійснювати в рамках поточної діяльності і шляхом спільної, налагодженої роботи всіх структурних підрозділів Одеської міської ради.

За словами заступника директора департаменту транспорту, зв'язку та організації дорожнього руху С. Щербаня вже розпочата і дає результати робота інспекторів з паркування. Наприклад, біля ринку «Успіх» проведена робота з ліквідації стихійної стоянки дала можливість вливання двох рядів транспорту з вул. Інглезі.

Також проводиться робота з виявлення перехресть, де необхідно змінити фазу роботи світлофорів (1 ст. Люстдорфської дороги, 3 ст. Люстдорфської дороги, 5 ст. В. Фонтану), а також встановити «зелені стрілки», що дозволить більш швидко здійснювати праві повороти на червоні сигнали світлофорів.

Для зменшення завантаження центральних вулиць міста запропоновано ліквідувати місця для паркування транспортних засобів, які перебували на проїжджій частині, в результаті з'явиться ще одна смуга для руху автотранспорту. Так, місця парковок повинні концентруватися не на основних центральних вулицях міста, а на вулицях, на яких інтенсивність руху транспорту значно менша.

Для оптимізації руху автотранспорту доцільно надалі розглядати введення однобічних рухів на тих ділянках вуличної мережі, де концентрується велика кількість транспорту в одному напрямку.

За результатами наради Анатолій Орловський дав низку доручень.

Департаменту транспорту, зв'язку та організації дорожнього руху та КУ «СМЕП» доручено організувати чотири смуги руху вулицею Пушкінською на ділянці від вул. Пантелеймонівської до вул. В. Арнаутської, шляхом ліквідації місць для паркування на смузі для руху автотранспорту. Забезпечити контроль порушень правил зупинки, стоянки.

Розглянути можливість закупівлі евакуатора для оперативної і ефективної роботи інспекторів з паркування.

Встановити зелені стрілки на вулицях: Пушкінській і Рішельєвській при поворотах на Малу Арнаутську і Велику Арнаутську.

Забезпечити встановлення на 5-й ст. В. Фонтану світлофора з додатковою секцією для випуску транспорту, що рухається з Адміральського проспекту наліво в бік 4-й ст. В. Фонтану.

Переглянути режим роботи світлофора на 1-й і 3-й ст. Люстдорфської дороги.

Переглянути режим роботи світлофора на Середньофонтанській площі з пріоритетом руху у вечірні години з центру міста в напрямку Фонтанської дороги.

На вул. Академіка Корольова від вул. Інглезі до 13 лінії встановити дорожні знаки 3.34 «Зупинку заборонено».

КП «Одестранспарксервіс» необхідно продовжити роботу з розробки схеми паркування транспорту, шляхом його розміщення в паркувальних кишенях, без розміщення на проїжджих частинах. Запропонувати місця для організації місць для паркування автотранспорту в альтернативу основним центральним вулицям міста.

Провести заходи щодо впровадження в Старобазарному сквері (на лівому боці уздовж скверу) місць для паркування.

Управлінню дорожнього господарства доручено продовжувати роботу з організації смуг для здійснення правих поворотів. У процесі реконструкції і ремонту вулиць враховувати облаштування кишень для паркування і зупинок громадського транспорту.