7019

Форма довідка про склад сім'ї або зареєстрованих у житловому приміщенні/будинку осіб, що була затверджена наказом Міністерства праці та соціальної політики України від 22.07.2003 р. № 204, 13.09.2019 р. втратила чинність у зв'язку з виданням наказу Міністерства соціальної політики України від 17.07.2019 р. № 1106. Тобто, організації та підприємства, що раніше видавали зазначену довідку, більше не мають на це прав.

З 22 вересня 2019 року відомості та/або інформацію щодо кількості зареєстрованих осіб у житловому приміщенні/будинку надаються Департаментом надання адміністративних послуг Одеської міської ради за запитами органів державної влади, органів місцевого самоврядування, підприємств, установ та організацій, які відповідно до чинного законодавства, для виконання покладених на них завдань, мають право запитувати відповідну інформацію.

Наприклад, органи соціального захисту населення для призначення державної соціальної допомоги малозабезпеченим сім’ям зобов'язані отримувати довідку про склад сім'ї. Поряд з цим, для винесення рішень щодо відчуження нерухомого майна дитини органи опіки та піклування мусять отримувати довідку з місця проживання, про склад сім'ї та реєстрацію або витяг з будинкової книги. Таким чином, ці органи мають право звернутись за отриманням зазначених відомостей та/або інформації до Департаменту.

Для отримання зазначених відомостей та/або інформації можна звертатись до Центру надання адміністративних послуг Одеської міської ради.