266

З початку 2019 року за сприянням у працевлаштуванні до міської служби зайнятості звернулися 5 тис. незайнятих трудовою діяльністю громадян, що склало 16% від їх загальної кількості по Одеській області.

Демографічна структура безробітних громадян: 65% – становлять жінки, 35% – особи у віці до 35 років.

Кількість заявлених вільних робочих місць (вакансій) у 2019 році збільшилася на 1,6 тис. або на 14,2% і склала 12,8 тис. одиниць. Найбільш затребуваними в поточному році були: продавці (631 вакансія), водії автотранспортних засобів (478), бухгалтери та економісти (512), медичні сестри (331), а також кухарі (193), вантажники (181).

Збільшення кількості пропозицій роботи дозволило працевлаштувати з початку року 3,3 тис. шукачів роботи, з яких понад 50% – протягом першого тижня її пошуку. Серед загальної кількості працевлаштованих переважають жінки (56%).

Станом на 1 листопада на обліку в міській службі зайнятості перебувало 1816 безробітних, що є найменшим показником в поточному році. Більше 80% отримували допомогу по безробіттю, середній розмір якої становив 5215 грн.
З метою забезпечення відповідності професійно-кваліфікаційного рівня претендентів на роботу потребам роботодавців протягом січня-жовтня 556 безробітних проходили навчання.

Для додаткового стимулювання мотивації до праці і матеріальної підтримки безробітних були організовані громадські та інші роботи тимчасового характеру, в яких взяли участь 340 безробітних.

В рамках реалізації міської Програми зайнятості населення проводяться превентивні заходи по запобіганню безробіттю в молодіжному середовищі.

Так, в жовтні в Інтелект-клубі стадіону «Чорноморець» пройшов Молодіжний ярмарок вакансій, в якому взяли участь понад 50 провідних підприємств міста, серед яких відомі IТ-компанії, фінансові та комунальні установи. Ярмарок відвідали понад тисячу молодих людей, де вони могли підібрати собі як повну, так і часткову зайнятість.

З метою сприяння підвищенню підприємницької ініціативи та за участю Молодіжної ради при Одеському міському голові проведено навчання студентської молоді базовим навичкам фінансової грамотності та основам менеджменту. Учасники проекту в подальшому зможуть організувати свій власний бізнес, користуючись отриманими знаннями і консультаціями досвідчених наставників.

Всього з початку року надано 60 тис. профорієнтаційних послуг, якими охоплено 42,8 тис. осіб, з яких 31,4 тис. – учні і студенти навчальних закладів міста.