2026

Встановлено перелік адмінпослуг, які будуть надаватися в період карантину:

- реєстрація та зняття з реєстрації місця проживання;
- оформлення паспорта у зв'язку з крадіжкою, втратою і псуванням, при крайній потребі - при досягненні 14 років;
- вклейка фото при досягненні 25 і 45 років;
- довідка про реєстрацію місця проживання до ID-паспорту;
- закордонний паспорт тільки для тих, хто виїжджає на лікування (безпосередньо в міграційній службі);
- дозвіл на пошкодження об'єктів благоустрою;
- дозвіл на проїзд великовантажного і негабаритного транспорту;
- узгодження схеми проїзду транспорту з небезпечними вантажами.

Решта послуг у період карантину надаватися не будуть.

З понеділка - 23 березня 2020 року - Центр адмінпослуг Одеської міськради переходить на обмежений режим роботи:
- перелік послуг скорочується до критично необхідного;
- змінюється час роботи: Центр буде працювати не 6, а 5 днів на тиждень - з понеділка по п'ятницю. Прийом буде проводитися тільки з 09:00 до 16:45 (скасовується прийом до 20:00 по вівторках і четвергах);
- прийом буде здійснюватися виключно за попереднім записом - на рецепції запис на прийом не буде проводитися!

Запис на прийом проводиться виключно по телефону або за допомогою онлайн-сервісів:
кол-центр 15-35, 705-55-55
сайт Центру адмінпослуг - cnap.odessa.ua
онлайн-чат на сайті Центру адмінпослуг
електронна пошта dnap@omr.gov.ua
сторінка Департаменту у Фейсбук.

Незважаючи на обмеження, Центр адмінпослуг продовжує працювати для одеситів.

Для конструктивної роботи Центру переконливе прохання дотримуватися режиму карантину і всіх вимог, передбачених на його період.

Прохання без нагальної потреби не виходити з дому!

Бережіть своє здоров'я та здоров'я оточуючих вас людей!