20019

З 18 березня 2020 року обслуговування клієнтів в Одеському міському центрі зайнятості здійснюється без особистого контакту.

Клієнт сам вирішує, коли прийти до державної служби зайнятості (далі - ДСЗ) для реєстрації безробітним у випадку настання страхового випадку - безробіття. Якщо є занепокоєння щодо безпеки здоров‘ю, до ДСЗ можна звернутися після припинення карантину або надзвичайної ситуації.

Якщо клієнт прийняв рішення звернутися до ДСЗ саме у період запровадження карантину, то йому необхідно подати заяви про надання статусу безробітного та про призначення виплати допомоги по безробіттю, а також копії документів (зразки заяв та перелік документів додаються) через скриньки для кореспонденції в приміщенні Центру зайнятості або засобами електронного зв‘язку - на адресу електронної пошти Центру зайнятості: trudgcz@od.dcz.gov.ua.

Після опрацювання поданих документів з клієнтом буде встановлений електронний або телефонний зв'язок.

Після внесення змін до нормативних актів, які регулюють порядок реєстрації безробітних та призначення допомоги по безробіттю, особам, які подали вищезазначені заяви до Центру зайнятості, буде наданий статус безробітного та призначена виплата допомоги по безробіттю згідно з вимогами чинного законодавства. Інформація про зміни до законодавства буде розміщена на сторінці Фейсбук Одеського міського центру зайнятості.

Зареєстровані безробітні продовжують отримувати консультації та обслуговування спеціалістами Центру зайнятості за телефоном чи через електронну пошту.

Приходити особисто не потрібно.

Особистий прийом буде відновлено після завершення запровадженого періоду карантину. Про дату та час запланованого відвідування зареєстровані безробітні зможуть дізнатись в особистому електронному кабінеті.

Виплата допомоги по безробіттю безробітним особам припинена не буде.

Інформацію можна отримати за телефонами:
(048) 705-50-21, (048) 705-50-15, (073) 26 155 15.

Для дистанційної реєстрації необхідні:
- заява про надання (поновлення) статусу безробітного (зразок додається),
- заява про призначення (поновлення) виплати допомоги по безробіттю (зразок додається),
- копії наступних документів:
паспорта громадянина України або іншого документу, що посвідчує особу та підтверджує громадянство України;
довідки про присвоєння реєстраційного номера облікової картки платника податків;
трудової книжки (цивільно-правового договору, який підтверджує припинення останнього виду діяльності);
документа про освіту.

Зазначені копії документів мають буди завірені особистим підписом за формою: «Згідно з оригіналом. Підпис, прізвище та ініціали особи».

Вказаний пакет документів надсилати за електронною адресою: trudgcz@od.dcz.gov.ua або залишати у скриньці для кореспонденції Центру (І поверх, каб.102).

Адреса Центру: 65000, м. Одеса, вул. Генерала Петрова, 22.

З А Я В А про надання (поновлення) статусу безробітного

З А Я В А про призначення (поновлення) виплати допомоги по безробіттю