612

В Одесі Центр зайнятості з 18 березня 2020 року обслуговування клієнтів проводить без особистого контакту.

Клієнт вирішує, коли прийти до державної служби зайнятості (далі - ДСЗ) для реєстрації безробітним у випадку настання страхового випадку - безробіття. Тому, якщо є занепокоєння щодо безпеки здоров'ю, до ДСЗ можна звернутися після припинення карантину або надзвичайної ситуації.

Якщо клієнт прийняв рішення звернутися до ДСЗ саме у період запровадження карантину, то йому необхідно подати заяви про надання статусу безробітного та призначення виплати допомоги по безробіттю, а також копії документів (зразки заяв та перелік документів додаються) через скриньки для кореспонденції в приміщенні Центру зайнятості або засобами електронного зв'язку - на адресу електронної пошти Центру зайнятості: trudgcz@od.dcz.gov.ua

Прийом документів здійснюється до 13.00 (у п’ятницю – до 12.00). Після цього документи опрацьовуються фахівцями Центру зайнятості.

Під час опрацювання поданих документів з клієнтом встановлюється електронний або телефонний зв'язок.

Наказом Державного центру зайнятості від 31.03.2020 р. №23 визначені особливості реєстрації, перереєстрації безробітних, надання статусу безробітного та призначення виплати допомоги по безробіттю у період надзвичайної ситуації або запровадження карантину, якими визначено, що статус безробітного надається особам з першого дня реєстрації їх у Центрі зайнятості, про що засобами дистанційної комунікації безробітному буде повідомлено фахівцем Центру зайнятості. Також фахівець повідомляє зареєстрованому безробітному про необхідність подання, в тому числі дистанційно, протягом 10 робочих днів до Центру зайнятості довідки банку про відкриття рахунку для перерахування коштів.

Зареєстровані безробітні продовжують отримувати консультації та обслуговування спеціалістами Центру зайнятості за телефоном чи через електронну пошту. Приходити особисто не потрібно. Особистий прийом буде відновлено після завершення запровадженого періоду карантину. Про дату та час запланованого відвідування зареєстровані безробітні зможуть дізнатися в особистому електронному кабінеті. Виплата допомоги по безробіттю безробітним особам припинена не буде.

Інформацію можна отримати за телефонами: 
(048)705-50-21, (048)705-50-15, (073) 26-155-15

Для дистанційної реєстрації необхідно залишити:

- ЗАЯВУ про надання (поновлення) статусу безробітного;
ЗАЯВУ про призначення (поновлення) виплати допомоги по безробіттю ;

- КОПІЇ таких документів:

- паспорт громадянина України або інший документ, що посвідчує особу та підтверджує громадянство України;
- довідка про присвоєння реєстраційного номера облікової картки платника податків;
- трудова книжка (цивільно-правовий договір, який підтверджує припинення останнього виду діяльності),
- документ про освіту.

Зазначені копії документів мають буди завірені особистим підписом за формою: «Згідно з оригіналом. Підпис, прізвище та ініціали особи».

Вказаний пакет документів надсилати за електронною адресою: trudgcz@od.dcz.gov.ua або залишати у скриньці для кореспонденції (І поверх, каб.102).

***

Статус безробітного надається згідно з ч.1 ст.43 Закона України «Про зайнятість населення».

Виплата допомоги по безробіттю надається у разі отримання статусу безробітного відповідно до Закону України «Про загальнообов’язкове державне соціальне страхування на випадок безробіття» та Порядку надання допомоги по безробіттю, у тому числі одноразової її виплати для організації безробітним підприємницької діяльності, затверджено Наказом Міністерства праці та соціальної політики України від 15.06.2015 №613.