422

13 липня 2020 року в одеській мерії пройшло засідання оперативного штабу з питань ліквідації наслідків надзвичайної ситуації.

Під час засідання директорка Департаменту надання адміністративних послуг Одеської міської ради Євгенія Абрамова представила звіт про роботу Центру надання адміністративних послуг в умовах карантину.

Директорка Департаменту підкреслила, що в умовах карантину, введеного в Україні з 16 березня 2020 року, Центр надання адміністративних послуг Одеської міської ради не припинив свою роботу.

Одеситам надаються необхідні послуги за умови дотримання усіх протиепідеміологічних заходів:
- прийом відвідувачів адміністраторами здійснюється в масках;
- проводиться обробка антисептиками поверхонь столів, стільців та техніки, а також рук адміністраторів після кожного відвідувача;
- працівникам заборонено виходити на роботу за наявності ознак захворювання;
- щоденно перед початком робочого дня проводиться температурний скринінг працівників;
- встановлено соціальну дистанцію як на прийомі, так і в зонах очікувань та самообслуговування;
- прийом відвідувачів здійснюється за умови використання ними засобів індивідуального захисту;
- доставка працівників на роботу та з роботи здійснюється службовим транспортом, що мінімізує ризики зараження їх у громадському транспорті.

З початку карантину до Центру надання адміністративних послуг звернулось понад 52 тисяч одеситів, які подали документи на отримання адмінпослуг, ще майже 80 тисяч - отримали готові результати.

У травні, після послаблення карантину, відновлено надання повного переліку адміністративних послуг - наразі в Центрі можна отримати всі 299 послуг.

За час карантину прийнято 77 907 заяв на отримання адміністративних послуг та видано 80 804 результати, що на 16 % більше, ніж за відповідний період 2019 року.

Також Євгенія Абрамова розповіла про запровадження під час карантину таких нових послуг:

- "єМалятко";

- ID-14;

- затвердження за принципом «організація-організація» Регламенту взаємодії виконавчих органів та посадових осіб Одеської міської ради щодо видачі схеми розміщення майданчиків для паркування транспортних засобів та спеціально відведених автостоянок, який передбачає впровадження процедури одночасного прийому від підприємця всіх документів, необхідних для розробки, погодження та затвердження такої схеми.

Крім того, в Центрі не припинилася робота з підвищення кваліфікації працівників:
• 35 адміністраторів у дистанційному режимі підвищили кваліфікацію в Одеському регіональному інституті державного управління Національної академії державного управління при Президентові України.

• ще 130 працівників Департаменту пройшли онлайн-курс «Цифрова грамотність для державних службовців» на національній онлайн-платформі з цифрової грамотності «Дія. Цифрова освіта». 

ПРЕЗЕНТАЦІЯ

Департамент надання адміністративних послуг