609

У серпні 2020 року до call-центру Департаменту надання адміністративних послуг Одеської міської ради звернулися 12 659 одеситів, які отримали консультацію з різних питань. З них 4 974 громадянина скористалися послугою зворотного зв'язку, 5 238 громадян записались на прийом.

Крім того, на сайті Центру надання адміністративних послуг Одеської міської ради можна отримати консультацію за допомогою оnline-чату. Впродовж серпня було прийнято понад 1 000 звернень через онлайн-консультанта. Також було надано відповіді на більш ніж 300 звернень електронною поштою.

Звернення до call-центру можливо за телефоном 705-55-55 (1535) з додатковою цифрою «9». Якщо немає можливості чекати на лінії, можна залишити повідомлення про зворотний зв'язок. Для цього після номеру телефону 705-55-55 та цифри «9» необхідно натиснути цифру «1» і чекати зворотного дзвінка адміністратора.

Сall-центр працює в такому режимі:
Понеділок - 9.00-18.00
Вівторок - 9.00 - 20.00
Середа - 9.00-.18.00
Четвер - 9.00 - 20.00
П'ятниця - 9.00-18.00
Субота - 9.00 - 16.45
Неділя - вихідний

Департамент надання адміністративних послуг