688

Прийом відвідувачів Департаментом надання адмінпослуг здійснюється виключно за попереднім записом. Надання консультацій здійснюється без контактів з адміністраторами, тому дистанційна комунікація з одеситами під час карантину стала ще більш актуальною.

За січень 2021 року до call-центру Департаменту надання адміністративних послуг Одеської міської ради звернулось 11 010 одеситів, які отримали консультацію з різних питань. З них 2 500 громадян скористалися послугою зворотного зв'язку і понад 4 800 громадян записались на прийом.

Крім того, на сайті Центру надання адміністративних послуг Одеської міської ради можна отримати консультацію за допомогою оnline-чату. Впродовж січня прийнято понад 700 звернень через онлайн-консультанта та більш ніж 200 звернень надійшло електронною поштою (dnap@omr.gov.ua).

Звернення до call-центру можливо за телефоном 705-55-55 (1535), з додатковою цифрою "9". Якщо немає можливості чекати на лінії - реалізована можливість залишити повідомлення про зворотний зв'язок. Для цього після номеру телефону 705-55-55 та цифри "9" необхідно натиснути ("1") і наш адміністратор зателефонує.

Сall-центр працює в такому режимі:
Понеділок - 9.00-18.00.
Вівторок - 9.00 - 20.00.
Середа - 9.00-18.00.
Четвер - 9.00 - 20.00
П'ятниця - 9.00-18.00.
Субота - 9.00 - 16.45.
Неділя - вихідний.

Департамент надання адміністративних послуг