504

Минулого тижня відбулася перша в цьому році стратегічна сесія з питань просування туристичного бренду Одеси. Ініціатор - Департамент культури та туризму Одеської міськради за участю Департаменту міжнародного співробітництва та маркетингу.

У зустрічі взяли участь також депутати Одеської міської ради та експерти-маркетологи.

Захід проводився під керівництвом віцемера Павла Вугельмана.

Під час стратегічної сесії були представлені напрацювання Департаменту міжнародного співробітництва та маркетингу і концепти Департаменту культури та туризму.

Директорка Департаменту культури та туризму Одеської міської ради Тетяна Маркова виступила з презентацією «Просування Одеси на туристичному ринку». Були представлені туристичні слогани, починаючи з 2012 року, рекламна продукція, у якій вони використовувалися, а також логотипи «Якір-серце» і « Одеса-місто літератури ЮНЕСКО». Крім того, була показана туристична статистика внутрішнього і зовнішнього потоку туристів за даними, отриманими від мобільного оператора ПрАТ «Київстар».

Своєю чергою, директорка КУ «Грантовий офіс «Одеса 5Т» Катерина Чистякова презентувала Маркетингову стратегію міста, основні етапи розробки. Були представлені напрацювання та проєкти, які реалізовані вже у 2020 році, зокрема туристичний додаток «Let's Odessa», у рамках якого проведені маркетингові дослідження та виявлені слабкі і сильні сторони міста, а також ставлення гостей і жителів до міста.

«2020 рік став критичним для проєктів, пов'язаних з туризмом, тому нам необхідно перезапустити концепти та ідеї. Ми хочемо просувати наше місто надалі в ногу з часом. У зв'язку з цим було прийнято рішення обговорити це питання з громадськістю. Влада сьогодні відкрита і прислухається до думки містян, громадськості та експертів у сфері туризму», - зазначила Тетяна Маркова.

Присутні висловили свою думку щодо перспектив розвитку туризму в Одесі. Зокрема, йшлося про необхідність розвитку медичного туризму, інфраструктури для спортивних заходів (велодоріжки, екологічна складова, IT-туризм, нові майданчики для проведення фестивалів та ін.).

Надалі питання туризму та просування туристичного бренду Одеси будуть обговорюватися в ширшому форматі: культура - з діячами культури, транспорт - з представниками транспорту і т. ін.

Крім того, при Одеському міському голові створена робоча група з розвитку туризму Одеси. 

ПРЕЗЕНТАЦИЯ 

Фоторепортаж Останнє оновлення:
  • image description
  • image description
  • image description
  • image description
Фоторепортаж