1423

3 березня 2021 року відбулася виїзна робоча нарада з питання технічного стану Іванівського шляхопроводу.

У нараді взяли участь: мер Одеси Геннадій Труханов, голова Одеської обласної державної адміністрації Сергій Гриневецький, директор регіонального філіалу «Одеська залізниця» АТ «Укрзалізниця» Сергій Нікулін, а також профільні фахівці адміністрацій.

У зв'язку з незадовільним станом з 1 лютого по Іванівському шляхопроводу заборонено рух великовантажного транспорту.

У лютому проводилася експертна оцінка технічного стану мосту. Відповідно до отриманого висновку, ресурс головних несучих елементів повністю вичерпаний, а стан Іванівського шляхопроводу визначено як непридатний до експлуатації.

Мер Одеси відзначив, що у зв'язку з цим на розгляд Комісії з ТЕБ та НС буде винесено рекомендацію експертів про повне обмеження руху транспорту по двох крайніх смугах шляхопроводу, конструктивні елементи яких найбільш пошкоджені. Також необхідно обмежити рух пішоходів тротуарами шляхопроводу і звільнити підмостовий простір від двох автостоянок.

Під час наради пройшло обговорення варіантів об'їзних шляхів на період реконструкції Іванівського шляхопроводу.

Рішенням лютневої сесії міськради вже виділені кошти на виконання проєкту реконструкції мосту, проводиться тендерна процедура. Як відзначають фахівці, нинішні габарити проїжджої частини Іванівського шляхопроводу складають 14,6 м, що не відповідає сучасним вимогам для руху автомобільного транспорту по чотирьох смугах. Крім того, за новими вимогами необхідно збільшити висоту мосту над залізничним полотном.

«Фактично це буде будівництво нового шляхопроводу. Ми оперативно проводимо всі організаційні заходи. Треба розуміти, що для проведення повноцінної реконструкції необхідно буде повністю перекрити рух по шляхопроводу», - зазначив Геннадій Труханов.

Як об'їзний шлях запропоновано розробити схеми руху автотранспорту в обхід Іванівського мосту, а також організувати залізничний переїзд з вул. Житомирської на вул. Строганова.

«Під Іванівським мостом проходить головний пасажирський хід на кінцеву тупикову станцію «Одеса-Головна». Потік потягів і електричок обмежити ніяк не можна. Залізниця провела дослідження. Ми готові розробити новий графік руху потягів для того, щоб мінімізувати простої автотранспорту на новоорганізованому переїзді», - підкреслив Сергій Нікулін.

Іванівський шляхопровід - це одна з найважливіших магістралей міста, яка забезпечує проїзд з вулиці Мельницької на Овідіопольську дорогу над залізничними коліями, тобто, по суті, є початком автотраси в бік Овідіополя, Білгорода-Дністровського та інших міст Одеського регіону.

«Після того, як будуть готові проєкт і експертиза, ми будемо порушувати питання через урядові інституції з тим, щоб передбачити в проєкті державного бюджету на наступний рік кошти на реконструкцію Іванівського шляхопроводу», - зазначив Сергій Гриневецький. 

Фоторепортаж Останнє оновлення:
  • image description
  • image description
  • image descriptionimage description
  • image descriptionimage description
  • image descriptionimage description
  • image descriptionimage description
  • image descriptionimage description
  • image descriptionimage description
  • image descriptionimage description
  • image descriptionimage description
  • image descriptionimage description
  • image descriptionimage description
  • image descriptionimage description
  • image descriptionimage description
  • image descriptionimage description
  • image descriptionimage description
  • image descriptionimage description
  • image descriptionimage description
  • image descriptionimage description
  • image descriptionimage description
  • image descriptionimage description
  • image descriptionimage description
  • image descriptionimage description
  • image descriptionimage description
Фоторепортаж