1178

16 липня 2021 року Міжнародний аеропорт «Одеса» прийняв перший пасажирський літак на нову злітно-посадкову смугу. Ним став пасажирський лайнер, що зробив внутрішній рейс PQ 107 «Бориспіль - Одеса» авіакомпанії SkYUp Airlines.

Пасажирів авіалайнера зустрічали голова Одеської ОДА Сергій Гриневецький, голова Одеської облради Григорій Діденко, директор ТОВ «Міжнародний аеропорт «Одеса» Володимир Семенченко, депутати, співробітники аеропорту, представники Держприкордонслужби та ДСНС України, ЗМІ.

«Мені пощастило стати пасажиром першого рейсу. Переповнюють почуття. Я збережу квиток. Він стане для мене символом початку абсолютно нової історії Одеського аеропорту», - поділився враженнями Геннадій Труханов.

Одеський міський голова подякував усім причетним до реалізації важливого для міста інфраструктурного проєкту, зазначивши, що Міжнародний аеропорт «Одеса» - це симбіоз прийнятих рішень і злагоджених дій влади всіх рівнів, бізнес-структур, співробітників аеропорту та підрядних організацій.

«Ми керувалися бажанням, щоб до Одеси приїжджало якомога більше туристів, і розумінням, що повинні забезпечити пасажирам комфорт і безпеку на всіх етапах. Упевнений, з відкриттям нової злітно-посадкової смуги туристичний та інвестиційний потенціал Одеси, а також наші можливості як курортного міста значно зросли. На завершення хочу побажати всім міцного здоров'я, країнам - зеленого рівня безпеки та відродження туристичної галузі», - підсумував Геннадій Труханов.

Як зазначив директор ТОВ «Міжнародний аеропорт «Одеса», цього року планується обслужити близько 1,5 млн пасажирів. Новий термінал розрахований на обслуговування 4 млн пасажирів на рік (1000 пас / год).

«За оцінками фахівців, ми досягнемо цієї цифри через п'ять років. Для цього ми продовжуємо розвивати інфраструктуру аеропорту і нарощувати якість обслуговування: найближчим часом у правому крилі терміналу буде відкритий ВІП-термінал. Наступного року ми розпочинаємо будівництво нового вантажного терміналу. Вже працюють бізнес-лаунж, новий дьюті-фрі», - розповів Володимир Семенченко.
 

Фоторепортаж Останнє оновлення:
  • image description
  • image description
  • image descriptionimage description
  • image descriptionimage description
  • image descriptionimage description
  • image descriptionimage description
  • image descriptionimage description
  • image descriptionimage description
  • image descriptionimage description
  • image descriptionimage description
  • image descriptionimage description
  • image descriptionimage description
  • image descriptionimage description
  • image descriptionimage description
  • image descriptionimage description
  • image descriptionimage description
  • image descriptionimage description
  • image descriptionimage description
  • image descriptionimage description
  • image descriptionimage description
  • image descriptionimage description
  • image descriptionimage description
  • image descriptionimage description
  • image descriptionimage description
  • image descriptionimage description
  • image descriptionimage description
  • image descriptionimage description
  • image descriptionimage description
  • image descriptionimage description
Фоторепортаж

* * * * * 
Новий пасажирський термінал аеропорту був зданий в експлуатацію в січні 2017 року, у 2020 році почав працювати на повну потужність. 
У новому терміналі: 
- 26 стійок реєстрації, що дозволило збільшити пропускну здатність з 400 до 1000 пасажирів на годину; 
- 4 телескопічних трапи, які дозволяють потрапляти з будівлі терміналу безпосередньо в салон літака; 
- 8 гейтів (вихід на посадку); 
- автостоянка на 1150 місць. 
У червні 2021 року літаки почав приймати перон нового аеродромного комплексу, а в липні - злітно-посадкова смуга (ЗПС). Її будували протягом 31 місяця. 
Новий аеродромний комплекс включає ЗПС довжиною 2800 метрів і шириною 45 м, руліжні доріжки, сучасну всепогодню навігаційну систему посадки. 
У рамках Державної цільової програми розвитку аеропортів до кінця 2022 року планується облаштування магістральної рульової доріжки, подовження швидкісної рульової доріжки. У перспективі - продовження ВПП до 3200 м, що дозволить обслуговувати літаки класу «Е».